Klachten, suggesties, complimenten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of wilt u ons een suggestie doen hoe wij zaken beter kunnen aanpakken? Gebruikt u daarvoor het klacht- of suggestieformulier.
Wanneer wij het formulier ontvangen, krijgt u van ons een schriftelijke bevestiging. Klachten en suggesties worden door de klachtencoördinator met veel zorg behandeld.
Gelukkig ontvangen wij ook regelmatig een compliment. Ook van complimenten leren wij veel! Wilt u een complimentje geven? Heel fijn als u dit via ons complimentenformulier wilt doen.

Voor het melden van een defect of mankement dient u een reparatieverzoek in.

Ervaart u overlast in uw leefomgeving? Overlast ervaart iedereen op een ander manier. Wat is dan de beste oplossing? Praat erover. Lees meer in onze brochure Burenoverlast of de flyer Buurtbemiddeling.

  • Klacht over onze dienstverlening

     

    Antares streeft naar tevreden bewoners
    Wij willen u graag goede en betrouwbare service bieden; dit staat hoog in ons vaandel. Wij luisteren naar uw ideeën en wensen en deze kennis gebruiken wij om u nog klantgerichter van dienst te kunnen zijn. Natuurlijk kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Dat horen wij graag van u want alleen op die manier kunnen we er iets aan doen. Daarvoor is het belangrijk dat u weet hoe u uw klacht bij ons indient.

    Heeft u een klacht of suggestie? Zo gaat u te werk
    Vult u op onze site het klacht- of suggestieformulier in. Dit formulier heeft een aantal “verplichte velden”. Deze gegevens dient u in te vullen; door het invullen van uw persoonlijke gegevens kunnen wij met u in contact komen. De vragen op het klacht- of suggestieformulier zorgen ervoor dat wij een goed beeld krijgen van uw klacht of suggestie. Het is daarom belangrijk dat u alle vragen zorgvuldig en duidelijk invult.
    Onze klachtencoördinator neemt elke klacht en suggestie direct in behandeling en laat u binnen vijf werkdagen weten op welke wijze wij uw klacht gaan afhandelen. U kunt rekenen op een vriendelijke, spoedige en respectvolle manier van afhandelen. Onderaan deze pagina vindt u het klacht- of suggestieformulier.

    Hoe verder?
    Nadat u uw klacht of suggestie digitaal bij ons heeft ingediend, ontvangt u een digitale ontvangstbevestiging. Zo weet u dat wij uw klacht of suggestie ontvangen hebben en leest u wat u van ons mag verwachten. Onze klachtencoördinator neemt uw formulier in behandeling. Hij/zij bespreekt uw klacht of suggestie met de daarbij betrokken teamleider en verzoekt hem/haar een behandelaar aan te wijzen die ervoor zorgt, dat de klacht of suggestie correct afgehandeld wordt. Het kan zijn dat er meer informatie nodig is om de klacht of suggestie goed te kunnen afhandelen. In dat geval neemt de behandelaar van de klacht of suggestie contact met u op. De klachtencoördinator blijft de afhandeling van de klacht of suggestie gedurende het gehele traject volgen.

    Niet naar tevredenheid?
    Bent u, ook na onze inspanningen om uw klacht c.q. suggestie correct af te handelen, niet tevreden? Neemt u dan gerust contact op met de klachtencoördinator via klacht@thuisbijantares.nl. Fijn als u duidelijk omschrijft waarover u nog niet tevreden bent. De klachtencoördinator neemt contact met u op en regelt (in overleg met u) een gesprek voor u met de teamleider of manager van de betreffende afdeling. In bijzondere gevallen zal de klachtencoördinator rechtstreeks met de directie overleggen. 

    Innemen van een standpunt
    Na dit overleg, waarbij het probleem vanuit alle invalshoeken wordt benaderd, wordt door Antares een formeel standpunt ingenomen. Hierover wordt u door de klachtencoördinator geïnformeerd.

    De Regionale Geschillencommissie
    Bent u niet tevreden met het standpunt van de teamleider, manager of directie? Dan bestaat de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de Regionale Geschillencommissie. Dit is een onafhankelijke commissie. Zij behandelt uw klacht en spreekt een bindend advies uit. Vraagt u gerust bij Antares de brochure op Omdat u het niet altijd eens bent met uw huisbaas.

     

     

Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strict noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te avigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Statistiek Cookies
Deze cookies zijn nodig om statistieke gegevens te kunnen verzamelen omtrend sitebezoek.
Meer weten...