Reparatieverzoek

Gaat er iets kapot in uw woning? Dat kan altijd gebeuren. U kunt dan een reparatieverzoek doen. 

Hoe meldt u ons een reparatie?
Als u een reparatieverzoek heeft, belt u naar (077) 373 36 66. U wordt dan via een telefoonkeuzemenu direct doorverbonden met een servicebedrijf. De medewerker noteert uw reparatieverzoek, uw adresgegevens en uw telefoonnummer. U hoort meteen hoe het verder gaat en wie de reparatie betaalt: u of Antares. Ook bij spoedreparaties buiten kantooruren belt u gewoon hetzelfde telefoonnummer: (077) 373 36 66.

Zo kan het ook
In plaats van bellen kunt u uw reparatieverzoek ook online melden via Mijn Antares. U logt in met uw persoonlijke gegevens en kunt direct het verzoek indienen. Via een handig menu kunt u precies aangegven wat er aan de hand is. Het servicebedrijf neemt vervolgens contact met u op. Een afspraak maken wij altijd in overleg met u en wordt tot op twee uur nauwkeurig gepland.

Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strict noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te avigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Statistiek Cookies
Deze cookies zijn nodig om statistieke gegevens te kunnen verzamelen omtrend sitebezoek.
Meer weten...