Reparatieverzoek melden

Als er iets kapot is en u bent lid van ons 3-in-1-fonds, dan wilt u uw reparatieverzoek zo snel mogelijk melden. Tot nu toe kon dat op drie manieren: telefonisch, via Mijn Antares én per e-mail. Deze laatste optie komt vanaf 1 april 2018 te vervallen.

Als u inlogt op ‘Mijn Antares’ kunt u in het hoofdmenu de optie ‘Reparatieverzoek’ aanklikken. Via een handig stappenplan kunt u dan precies aangeven waar het mankement zit. Onze servicebedrijven kunnen u dan ook direct en op de juiste manier helpen.

Natuurlijk kunt u ook via de telefoon uw reparatieverzoek blijven doorgeven. Als u ons algemene nummer (077) 373 36 66 belt, kunt u in het keuzemenu kiezen voor het doorgeven van een reparatieverzoek. U wordt dan meteen doorverbonden met het servicebedrijf. Een afspraak voor een reparatie maken wij altijd in overleg met u.

Nieuws

Details

  • Datum: vrijdag 30 maart 2018
  • Categorie: Over Antares
Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strict noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te avigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Statistiek Cookies
Deze cookies zijn nodig om statistieke gegevens te kunnen verzamelen omtrend sitebezoek.
Meer weten...