Spring naar content

Met dit formulier kunt u alléén een klacht melden over de dienstverlening van Antares (of een partnerbedrijf).
Mijn melding gaat over:
Als er iets kapot is in uw woning kunt u een reparatieverzoek doen. Dit kan via Mijn Antares of telefonisch via (077) 373 36 66. Via het keuzemenu komt u direct in contact met ons servicebedrijf.

U kunt hiervoor niet het klachtenformulier gebruiken.
Het is vervelend als u (over)last ervaart in uw buurt. Wij raden u aan om eerst met elkaar in gesprek te gaan. Heeft dat geen effect of kan dat niet? Dan kunt u buurtbemiddeling inschakelen. Contactgegevens vindt u hier.

Komt u er echt niet samen uit, dan kunt u het overlastformulier invullen. Ons team Leefbaarheid neemt dit in behandeling en komt hier bij u op terug.

U kunt hiervoor niet het klachtenformulier gebruiken.
Heeft u al contact gehad met Antares over uw klacht?
Wij vinden het belangrijk om met u in gesprek te gaan vóórdat er echt sprake is van een klacht. Zo kunnen we ook ons best doen om uw ontevredenheid op te lossen.

Voordat we uw melding als klacht in behandeling kunnen nemen, vragen wij u contact op te nemen met ons Klant Service Centrum via (077) 373 36 66 of wonen@thuisbijantares.nl.

Pas als u een reactie van ons heeft ontvangen en u het daar niet mee eens bent, kunt u dit klachtenformulier gebruiken.
Waarover wilt u een klacht indienen?
Over welke perso(o)n(en) gaat het?
Om uw klacht te behandelen, vragen wij u om uw gegevens in te vullen:
Uw naam(Vereist)
Uw gegevens(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Antares maakt gebruik van cookies

Met behulp van deze cookies kunnen we informatie verzamelen over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Door op 'Cookies toestaan' te klikken stem je in met het plaatsen van cookies.

Cookies toestaanLiever niet