Met dit formulier kunt u alléén een klacht melden over de dienstverlening van Antares (of een partnerbedrijf). Mijn melding gaat over: Ik ben ontevreden over de dienstverlening Antares of een partnerbedrijf Er is iets kapot in mijn woning of woongebouw Ik heb (over)last van mijn buren (geluid, afval, vervuiling, rommel etc.) Als er iets kapot is in uw woning kunt u een reparatieverzoek doen. Dit kan via Mijn Antares of telefonisch via (077) 373 36 66. Via het keuzemenu komt u direct in contact met ons servicebedrijf. U kunt hiervoor niet het klachtenformulier gebruiken. Het is vervelend als u (over)last ervaart in uw buurt. Wij raden u aan om eerst met elkaar in gesprek te gaan. Heeft dat geen effect of kan dat niet? Dan kunt u buurtbemiddeling inschakelen. Contactgegevens vindt u hier. Komt u er echt niet samen uit, dan kunt u het overlastformulier invullen. Ons team Leefbaarheid neemt dit in behandeling en komt hier bij u op terug. U kunt hiervoor niet het klachtenformulier gebruiken. Heeft u al contact gehad met Antares over uw klacht? Ja Nee Wij vinden het belangrijk om met u in gesprek te gaan vóórdat er echt sprake is van een klacht. Zo kunnen we ook ons best doen om uw ontevredenheid op te lossen. Voordat we uw melding als klacht in behandeling kunnen nemen, vragen wij u contact op te nemen met ons Klant Service Centrum via (077) 373 36 66 of wonen@thuisbijantares.nl. Pas als u een reactie van ons heeft ontvangen en u het daar niet mee eens bent, kunt u dit klachtenformulier gebruiken. Waarover wilt u een klacht indienen? De medewerker van Antares (of partnerbedrijf) houdt zich niet aan de afspraak (geen reactie ontvangen, niet teruggebeld, niet komen opdagen) De houding of het gedrag van de medewerker van Antares (of partnerbedrijf) Ik ben het niet eens met de oplossing die Antares heeft voorgesteld/ geboden Over welke perso(o)n(en) gaat het? Medewerker van Antares Medewerker van partnerbedrijf Naam medewerker (indien bekend) Naam bedrijf Naam medewerker (indien bekend) Kunt u uw klacht duidelijk omschrijven? Ook vragen wij u aan te geven wat volgens u de gewenste oplossing is:(Vereist)Om uw klacht te behandelen, vragen wij u om uw gegevens in te vullen:Uw naam(Vereist) Voornaam Achternaam Uw gegevens(Vereist) Straat + huisnummer Woonplaats Postcode Uw telefoonnummer(Vereist)Uw e-mailadres CommentsDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.