Reparatie melden
Gaat er iets kapot in uw woning, dan kunt u dit meteen melden bij Antares. Dit kan op twee manieren:
- U doet uw reparatieverzoek via Mijn Antares. In enkele handige stappen geeft u precies aan wat het probleem is. Uw verzoek wordt direct doorgestuurd naar het servicebedrijf dat deze melding zelf oppakt.
- U geeft uw reparatieverzoek telefonisch door.
U belt hiervoor naar (077) 373 36 66. Via ons keuzemenu wordt u direct doorverbonden met het servicebedrijf. De medewerker noteert uw reparatieverzoek, uw adresgegevens en uw telefoonnummer. U hoort meteen hoe het verder gaat en wie de reparatie betaalt: u of Antares.
Een afspraak voor reparatie maken wij altijd in overleg met u. U geeft zelf aan welke dag en tijdstip het beste uitkomt.
Cv-ketel
Heeft u een storing aan uw cv-ketel? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met het installatiebedrijf. Op deze pagina kunt u uw postcode en huisnummer invullen. Zo ziet u meteen wie uw installateur is, met het telefoonnummer erbij.