Huurovereenkomst

Als u de woning accepteert, maken wij afspraken met u over de ingangsdatum van de huur en stellen wij de huurovereenkomst op. In deze huurovereenkomst leggen wij vast welke woning u huurt, tegen welk maandbedrag en tegen welke voorwaarden.

Een van onze verhuurmakelaars neemt deze huurovereenkomst met u door, waarna u dit contract kunt tekenen. U ontvangt hiervan een kopie. Als de huurovereenkomst op meerdere namen komt te staan, vragen wij deze personen om allemaal aanwezig te zijn om te tekenen.

Eerste huurbetaling

Voor ondertekening van de huurovereenkomst, vragen wij u de eerste verhuurnota te betalen. Deze betreft de eerste huurtermijn en de administratiekosten van € 50,-. Gaat de huurovereenkomst in na de tweede helft van de maand, dan verzoeken wij u ook om de huur voor de nieuwe maand te voldoen.

Sleuteluitgifte

Zodra het huurcontract is ondertekend en de rekening is betaald, ontvangt u van ons de sleutel van uw nieuwe woning. De overhandiging van de sleutels vindt in uw nieuwe woning plaats op de dag dat de huurovereenkomst ingaat. Een van onze verhuurmakelaars loopt met u door de woning en geeft uitleg waar nodig. Natuurlijk kunt u ook volop vragen stellen. Daarna levert de verhuurmakelaar de woning aan u op. Waarbij wij u heel veel woongeluk toewensen!

Veelgestelde vragen