Reparatie melden

Gaat er iets kapot in uw woning, dan kunt u dit meteen melden bij Antares. Dit kan op twee manieren:

  • U doet uw reparatieverzoek via Mijn Antares. In enkele handige stappen geeft u precies aan wat het probleem is. Uw verzoek wordt direct doorgestuurd naar het servicebedrijf dat deze melding zelf oppakt.
  • U geeft uw reparatieverzoek telefonisch door.
    U belt hiervoor naar (077) 373 36 66. Via ons keuzemenu wordt u direct doorverbonden met het servicebedrijf. De medewerker noteert uw reparatieverzoek, uw adresgegevens en uw telefoonnummer. U hoort meteen hoe het verder gaat en wie de reparatie betaalt: u of Antares.

Een afspraak voor reparatie maken wij altijd in overleg  met u. U geeft zelf aan welke dag en tijdstip het beste uitkomt.

Cv-ketel

Heeft u een storing aan uw cv-ketel? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met het installatiebedrijf. Op deze pagina kunt u uw postcode en huisnummer invullen. Zo ziet u meteen wie uw installateur is, met het telefoonnummer erbij.

Spoedreparaties

Sommige storingen kunnen niet wachten tot de volgende werkdag. Denk aan een lekkage waarbij het water uit de leiding spuit, brandschade of een buitendeur die niet meer sluit. In dat geval kunt u 24 uur per dag bellen naar 077 373 36 66.

Let op: alléén spoed als het echt moet! Een kraan die af en toe druppelt of een klemmende deur zijn geen spoedreparaties. Hiervoor kunt u tijdens onze openingstijden bij ons terecht. 

Veelgestelde vragen