Skip to content

Ik huur

Home > Ik Huur > Uw mening telt > Klachten en suggesties

Klachten en suggesties

Wij willen u graag een betrouwbare service bieden. Wij luisteren naar uw ideeën en wensen. Deze kennis gebruiken wij om u nog beter van dienst te zijn. Natuurlijk kan het voorkomen dat u niet (helemaal) tevreden bent over onze dienstverlening. Dat horen of lezen we graag van u. Want alleen op die manier kunnen we samen werken aan woongeluk.

Elke klacht direct in behandeling

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Of wilt u een suggestie doen hoe wij zaken beter kunnen aanpakken? Vul dan het klacht- of suggestieformulier in. Ons secretariaat neemt elke klacht of suggestie direct in behandeling en de betrokken medewerker laat u zo snel mogelijk weten hoe wij uw klacht gaan afhandelen.

Het kan zijn dat er meer informatie nodig is om de klacht of suggestie goed te kunnen behandelen. In dat geval neemt de persoon die de klacht of suggestie behandelt contact met u op.

Niet tevreden?

Bent u, ook na onze inspanningen om uw klacht correct af te handelen, niet tevreden? Dan kunt u e-mailen naar klachtformulier@thuisbijantares.nl. Omschrijf duidelijk waarover u nog niet tevreden bent. Zo kan de klachtbehandelaar verdere stappen ondernemen en kunnen wij als Antares een standpunt innemen.

Veelgestelde vragen